Sonntag, 19. April 2015

Soba

Da li ste se nekad pitali kako to vi nemate lepo sredjenu sobu, a neka deca u filmovima imaju ili neke vase drugarice? Ili kako nemate lepu sobu? Moja preporuka je da je sredite! Hahahah xD, to je lako reci, ali tesko je uraditi. Znam taj osecaj. Zelim da mi soba lepo izgleda, ali nikako da preduzmem nesto po tom pitanju, u smislu DIY projekata i nekog lepog izgleda. Mislim, meni soba lepo izgleda, ali mi je taj izgled vec nekako dosadio. Zelim da nesto promenim. Da li je to i vas problem? Ako jeste, evo par ideja za uredjenje sobe.
1. Po meni, najbitnije je da sredite radni sto jer ja to prvo primetim kada udjem u sobu. Ja bas to ne postujem, hahaha XD. Meni je uvek radni sto u neredu. Pun nekih knjiga, svezaka i papira. Kada ga sredim, opet ga posle dan-dva "upropastim" i tako u krug. Ali najlepsi osecaj je kada treba da ucite, a radni sto vam je sredjen. Kad god imate vremena, treba da pospremite radni sto i da pobrisete prasinu. Tako ce prelepo izgledati. Iznad radnog stola stavite neku policu gde cete poredjati knjige, da vam to ne bi pravilo nered na stolu. Na sto stavite neke fascikle i u njima drzite bitne papire, da ih ne biste izgubili negde po stolu. To od prilike izgleda ovako:



 Najvise volim bele stolove, zar nisu prelepi? Takodje, pozeljno je i da se na stolu nalazi kalendar i neki planer ili blokce radi organizacije. Mirisljave svece su odlicne za stolove :).
2. Naravno, krevet uvek mora d vam bude raspremljen. Na primer, da bi lepse izgledao, poredjajte neke lepe jastucuce po njemu (preko jorgana). Ja to koristim. Mnogo lepse izgled tako, a i pored jastuceta mozete staviti i plisanu igracku. :)



Takodje, ukoliko pored kreveta imate nocni stocic, mogli biste d ga ulepsate nekim ukrasnim predmetom, kao sto je prikazano na slici iznad.
3. Zidovi su takodje jako bitni. Ispunite ih nekim posterima, ali ne da ih "natrpate" previse. U nekim casopisima sada imaju posteri sa nekim porukama. To je prelepo za sobu. :D
4. DIY su bitni. ja sam kupila sarene kamencice i ubacila ih u staklenu casu koji sam stavila na komodu, Prelepo izgleda, a i nema mnogo truda.

Ovo je preslatko! ♥ Na ovo ne morate zakaciti ove plisane zivotinje, vec mozete napraviti kukice i zakaciti nakit na njih.













 Ovo je mnogo lepo! :)
Jos mnogo DIY ideja mozete potraziti na internetu. Nadam se da vam se svidja post!!! ♥
~ Andjela

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen