Mittwoch, 15. April 2015

Kako zamisljam svoju buducnost?

Hy! Ovde Andjela.



Sta radite?
Skoro sam imala sastav iz srpskog jezika na temu "Kako zamisljam svoju buducnost?". To mi je bilo jako zanimljivo, pa sam odlucila da napisem post o tome. :)
S obzirom na to da sam 8. razred, uskoro ce se desiti velika prekretnica u mom zivotu. Treba da se odlucim koju cu srednju skolu da upisem. Do sada nisam donosila tako velike odlike, tako da se plasim da ne pogresim.
Nakon dugo razmisljanja odlucila sam da upisem Gimnaziju. Volim posao novinara i volela bih da jednog dana to i postanem. Naravno, da bih stigla do toga, potrebno je skolovanje i veliki trud. Zamisljam sebe u buducnosti kako sedim u kancelariji, pijem jutarnju kafu i radim posao novinara. Zamisljam kako sam prelepo sredjena, bez i jedne mane, doterana, nasminkana, lepo obucena, i veoma zadovoljna.



Tako izgledaju poslovne zene u filmovima. Medjutim, zivot nije film ili bajka. Ja na sve gledam optimisticki jer je tako najlepse, pa tako i na ovo gledam. Medjutim, nekada treba gledati i realno, onako kako jeste. Kada bih realno razmisljala o svojoj buducnosti, sigurno ne bih sedela u nekoj velikoj kancelariji i sigurno ne bih imala sekretaricu koja bi mi donosila kafu. Ne bih bila uvek tako doterana kao i zene u filmovima. Ne bih uvek bila tacna na poslu. Ali sam u jedno sigurna! To je da cu sigurno svakog jutra dolaziti na posao sa sirokim, ali iskrenim osmehom na licu jer tako pokazujem ljubav prema onome sto radim. Cemu dobar posao ako ga ne volim? Posao koji radite morate da volite jer cemu sav taj novac i taj posao ako ga niste zaradili sa velikom ljubavlju?



Volela bih da moja buducnost bude lepa i svetla. Ne bas tako sjajna kao zenama u filmovima, ali bih volela da uzivam radeci taj posao. Znam d cu se nekad nervirati zbog njega, ali bez obzira na to, nadam se da cu ga voleti i ponositi se time sto radim i da cu svakog jutra biti nasmejana kada idem na posao, a ne da odlazim tamo kao u zatvor.
Kako vi zamisljate svoju buducnost? Odgovorite u komentarima na ovo pitanje, ako zelite. ☺
~ Andjela

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen