Sonntag, 12. April 2015

Neki manji uvod s moje strane - emma.

Heeeej ljudi,ovdje trenutno piše emma.Ovo je blog o kojem sam vam zapravo već pričala na svom ličnom blogu tj .iCatu (link).Ovo je jedan zajednički blog ,koji vodimo ja i Anđela (link) .Naravno,svaka ima predodređenu temu o kojoj će pisati .U mom slučaju to je sve osim mode,a men se čini da je kod nje sve uključujući i modu.Zar to nije zanimljivo,skoro pa i interesantno. Ja mislim da u ovom postu i neću baš previše pisati osim daću par stvari koje možete očekivati u postovim koje budem ja pisala,a to je ja ću pisati postove o pomoći tj. o tome kako kome zatreba kakva pomoć i meni se obrati ,da ne bih pisala o tome na svom blogu iCat jer tamo kao što svi znate možete sve i svašta naći osim pomoći hahha ,jer tamo nema pomoći nikome,samo mogu odmoći,pored toga vodiću neki svoj dnevnik ,koji već nešto imam isplanirano ali ništa još nije zvanično,i pa radiću razne ankete ,istraživanja i pisati o zanimljivostima iz svijeta.Mislim da ću vam u idućim postovima moći detaljno reći šta tačno možete očekivati ovo su samo neke kao crtice,da vam dokažem da razmišljam biti ovdje ozbiljna.Nego,idem ja par o sebi činjenica eto da me možete bolje malo upoznati ;) iako mislim da me dobro već znate.

1.Volim pisati scenarije za filmove,ustvari smišljati filmove.
2.Imam 16.godina
3.Rođena sam 20.11.
4.Volim broj 4.
5.Želim biti humanitarac.
6.Više volim nepoznate blogove ,nego poznate ,ako me shvatate na šta ciljam.
7.Volim puuno jesti.haha xd
8.Moji nadimci pored emma jesu :Bubu,Elbu.Zapravo Bubu jeste nešto kao kada želite da mi tepate,a Elbu xd jeste kada želite da me zovete mojim umjetničkim imenom jer šta god napravim ili nešto podpisujem se kao elbu xd jer je to neko moje "umjetničko" (ne može se time ni nazvati) ime.

-eto par činjenica o meni ,vremenom ćete moći više o meni saznati iz mojih idućih postova,ja se nadam da ćete meni i Anđi biti podrška . <3 ovdje će biti promjena jer ne želim da ovaj blog bude kao iCat ,jer faktički onda bih ga Emmazovala,tj .pretvorila u više svoj blog nego Anđin,a ne želim to .Eto Anđa će vam vjerovatno pisati u skorije vrijeme ,jer ima taj raspust koji ja naravno nemam,nažalost :/
-puno pozdrava od emme <3

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen