Montag, 13. April 2015

Neki manji uvod sa moje strane - Andjela

Kao sto je i Emma rekla u predhodnom postu, ovo nas zajednicki blog. Ukoliko zelite da posetite njen blog evo linka, a ukoliko zelite da posetite moj bloge evo linka.
Na ovom blogu cemo pisati o svemu, Emma vas je uputila u proslom postu :). Ona ce pisati o pomoci i o mnogim drugim stvarima, a ja cu pisati o modi i o nekim drugim stvarima, ubrzo cete sve videti. ♥
Meni je bas drago sto smo nas dve napravile zajednicki blog i mislim da ce nam super ici jer je Emma zaista odlicna i odlicno pise postove. ♥
Mislim da me vec dobro znate, ukoliko citate moj blog, ali evo par cinjenica o meni:
1. Zovem se Andjela Novakovic i imam 14 godina
2. Rodjena sam 30.12.2000. godine
3. Volim broj tri
4. Volim da se dopisujem sa bloggerkama na Hangu, a najvise se dopisujem sa Emmom
5. Obozavam slatkise! ♥
6. Imam mladju sestru
7.Volim da pisem blog, a isto tako i da citam tudje blogove
8. Volim da citam knjige
Evo da objasnim kako je nastao ovaj naziv bloga. Pre svega, zelim reci da je Emma za to zasluzna i da je naziv po meni odlican! :-)
S obzirom na to da Emma voli broj cetiri, a ja broj tri, odlucile smo da se ovako zove blog. "Fou" je kao skracen broj 4, a "thre" je skacen broj 3. Kada se to spoji, dobija se "Fouthre" i to je naziv naseg bloga. ♥ To se cita "Foutre".
Emma je napravila logo. Da li vam se svidja, meni je bas sladak?
To je to od mene! Vidimo se u sledecem postu!
~ Andjela


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen